a b c du är i mina tankar d e f mitt hjärta det bankar

Idag när jag satt i väntrummet  och väntade på min läkare började jag fundera lite. För cirka 1 år sedan skulle det ha varit en självklarhet att mamma skulle ha suttit brevid mig. För 1 år sedan skulle det ha varit självklart att mamma följde mig till tandläkaren när jag skulle borra. För 1 år sedan skulle jag aldrig ha ringt samtal som jag har ringt i år ....För 1 år sedan.... Ni kankse förstår? Det jag spekulerar lite i är att 2010 kommer nog vara 1 år för mig  personligen där jag kommer få lära mig mycket och ta mycket ansvar över mig själv. Jag tycker ändå jag har klarat mig bra än så länge. =)

Idag var jag duktig och steg upp klockan 07 för att se andra och tredje perioden av hockeyn, men mer behöver jag inte säga. Sen somnade jag om en stund. Satt mig på cykeln och cyklade till stan träffade en läkare. Käkade lunch med familjen på wok&roll som smakade smaskens! Till skolan för filmkunskap såg en jätte bra film, väntar bara på fortsättningen. Svenska sista lektionen skrev prov satt själv i ett stort och tomt klassrum. Hem för att dricka eftermiddags kaffet med pappa. Vila lite iväg för att besöka elgiganten-expert-subway macka-skidstaffet.
Hämta hockeyutrustning och nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. I morgon är det då fl-hockeyn känns underbart surt att ha en rejäl förkylning i kroppen, och ska jag vara ärlig så är jag riktigt nervös?!?
Meddelar väl resultat imorgon! Imorgon blir det efterlängtad fredagstacos och sen blir det förbi lovisa för att fira henne=) Nej nu blir det sova!!!

Sen måste jag väl även säga att linns lilla rim imponerade faktiskt, hon slutar aldrig förvåna!

God natt!


då taggar vi dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0