ADIOS AMIGOS FÖR VI VANN FAKTIKST DETTA ÅR JUNIOERNA ALLTSÅ

Efter ha ätit mammas goda middag, och sovit två timmar. Så har min dag varit kanon!
Imorse for jag och pappa till renbergs för att spela den tradionella landhockeyn. Tre perioder spelades och tre perioder vanns av junioerna som de kallar oss. Blåmärker och tacklingar har jag nu fått och kan väl erkänna att jag har ingen fördel med att jag är tjej och yngst. "Då tycker de att det är ännu viktigare att spela lite tuffare så jag lär mig".

SEN HAR JAG INGENTING ATT GÖRA IKVÄLL, JAG LIGGER I MIN MYSTRÖJA UNDER TÄCKET OCH HÄR HAR JAG FAKTISK INTE TÄNKT LIGGA HELA KVÄLLEN FÖR JAG VILLE GÄRNA UMGÅS MED NÅGON. SEN ATT VISSA SKA PÅ DUBBELDEJT OCH BOWLA (NÄMNER INGA NAMN) MEDANS ANDRA SKA FIRA 1 ÅR MEDANS ANDRA ÄR BARA SPÅRLÖST FÖRSVUNNA. SÅ OM NÅGON FRIVILLIG SJÄL VILL UMGÅS KAN NI JU HÖRA AV ER.

ADIOS

EMOOOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0