där satt vi, tittade in i varandras ögon vi behövde egentligen inte säga någonting allting kändes så självklart.

Gissar på att imorgon kommer det snackas nå frukansvärt om PH men om det är någonstans allting kan hända så är de där. Sen läste jag på jackies blogg där hon berättar en massa skvaller om deltagarna efter PH. Lite intressant så där hhihihi
Imorgon sticker en massa människor till finland inte för att fara på alko utan medverka i finnkampen. Skönt att slippa er på skolan hihihi. Jag borde egentligen sova nu, och jag är jätte trött men ändå kan jag inte blunda och bara somna. Nu har jag börjat lägga saker på hög igen och jag kommer mig verkligen ingen vart... Men får inte bort min satans förkylning heller så är väl rätt så trött på dagarna. Var som idag när mimo och offe satt och sa "håll käften" åt mig. Det menade att jag skulle sluta hosta? LÄTT!?!? Satt och tjurade ett tag men sen fick jag halva offes klubba så då var allting löst.
Droginfo,snöstrom,resia och andra avenyn verkar det som jag taggar till imorgon?
/ett emooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0