Det är mycket som händer men det känns som man inte har gjort någonting

Super dålig uppdatering här från klostergatan. Men har som inte suttit någonting vid datron.

Fredags: Erik bjöd mig på en subway macka, sen for jag och hälsade på en sjukling och sen blev det tacos med familjen och erik. Sen for jag och erik och hämtade upp camilla och sen vidare till ladan för att se lite hockey. Matchen var inte den bästa så jag och camilla tröttnade och for hem till henne och såg en liten stund av sommar med göran.

Lördag: Blev det ladan igen för att se lite ajun, sen fixa lite små ärenden och sen var det bara att fara hem,duscha göra sig i ordning för sen vidare på restaurangen kriti och middag där med familjen och sen vidare på revyn som var riktigt roligt! Sen blev det gänget en stund och spelade spel med jennys föräldrar och deras kompisar. Sen for jag till emanuel och sov där.

Och nu sitter jag med myskläder och känner mig typ lite rastlös, kanske bara ska bädda ner mig och se en bra film. Aja det får nog bli så!

/ett emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0