en sån dag en sån dag

"Asta 73 år påkörd kommer staplandes på gatan"

"Emma 17 år träningsvärk kommer med långsamma steg"

Idag kunde jag lika gärna ha hetat Asta och varit 73 år och blivit påkörd. För hela min kropp värker av träningsvärk och det har inte varit någon vacker syn att se mig. Varje steg och rörelse jag har gjort idag har jag fått kämpa till. Ellen höll på att skratta ihjäl sig i dag när vi räknade matte. Jag kunde inte hosta normal för hela kroppen gjorde ont, så istället försökte jag som hosta försiktigt hur det nu går till?
Annars har jag börjat med två nya kurser idag. Bild och form där jag har rå härliga tjejer att hänga med (extra kul att hanna också går den) Sen naturkunskap A som man bara får härda sig igenom.
Annars har väl dagen typ varit upp och ner, inte gjort så mycket nödvändigt.
Måste väl även sjänka en tanke till min kära vän millis som stuckade foten på stadium vet inte hur du alltid ska lyckas men krya på fossingen =)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och plugga lite.
Sen får jag önska två blondina flickor trevlig resa till stockholm, hoppas ni inte virrar bort er allt för mycket!
Imorgon kommer två flickor hit och då äre jag så bjussar på lunch!

/emoos


"asta 73"

"ellen vill inte visas på bild för hon har fett hår och döljer det med mössa, här visar hon även hur engagerad hon är när hon räknar matte"

"mia försöker vara rolig medans jag vilar ögonen"


Kommentarer
Postat av: Erik

hahahhaaha, hoppas du har ont på lördag :P så utsatt du kom bli ;)

2010-01-14 @ 11:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0