för de är vrak och mat och lite där till. Du frågade mig hur mycket cola jag brukar dricka per vecka.

Igår sov jag hur länge som helst tog nog igen de timmar jag missat i hemavan. Låg och degade framför tv, sen följe jag msh till dallas för hon skulle käka middag och sen drog vi vidare till mimoo där även soffe var. Mycket tjejsnack mycket mys och helt underbart. Sen kom emilp och hämtade oss och jag for till björnvägen där de var goatjejer. Där blev det uppesittar kväll(natt). För jvm spelade natt match. Slockande där omkring halv 7.

Idag var det bara att dra sig upp i sängen och en liten sovande emos tog sig på stan och träffade jullan. Blev en massa tjejprat och även shopping. Fyndade en kofta,kavaj och ett armband så jag var nöjd.
Ikväll blev det pizza till middag och sen kom alicia och det blev att se flickan som lekte med elden.
Nu hade jag tänkte hoppa i säng och försöka göra en normal natts sömn. För dygnet måste börja ställas om.

Sov gott / emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0