fotboll och snack om ett och annat men även klubbar, det skrämmer mig lite men inte lika mycket som att sova själv.

Idag har jag spenderat hela min dag på edda med petra och en liten stund med alicia. Fick se en massa bra fotboll och fick även se lite hemavan folk (denna gång var det inte malins dejt i fjällen). Haha gänget jag är redan sugen på att fara igen, så när far vi?
Sen bjöd jag fröken björnstad på middag sen skulle hon hem och plugga men sen återvända till klostergatan, men nu har hon ringt och sagt att hon måste plugga. Dumma religon lärare, vem fan ger läxa över lovet?!?! Ska ta ett snack med rektorbiggan!
Aja som tur är verkar det som jag får sällskap ändå=)
Har inte så mycket mer att säga än att imorgon verkar det också att det blir en dag på edda med ännu mera fotboll och sen kankse umgås med mos?

/ett emo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0