fredag,lördag,söndag

Fredag:
Mormor och morfar kom till stan och de blev en sväng på stan med mormor efter skolan. Sen blev det hem och göra tacos och äta en mysmiddag med dem. Sen for jag till jenny med lovisa och där blev det glass och tjejsnack=)

Lördag:
Gick på stan med mamma och mormor, fick med mig ett par skor,två armband och en väckarklocka hem. Det blev även fika på stan. Sen blev det middag hos emanuel och sen kom jenny och hämtade mig och vi for till emmy för att ha trevligheter med tjejerna. Kvällen var som upp och ner men i det stora hela var det trevlig=)
Måste ge ut en stor guldstjärna till folk, ni vet vilka ni är♥

Söndag:
Idag har det som varit lugna gatan, hängt lite med erik (eller jag sov typ hela tiden), och nu ska jag se en annan del av köping. Sen blir det packa och sen sängdags.

Orkar som inte skriva så mycket mer utförligt än så här. Ni får som bara nöja er.
//E

kom hem, för jag behöver en vän





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0