Hemtentan, släng dig i väggen!!

Nu är jag så less den här skiten så jag orkar inte engagera mig riktigt. Däremot så går de bättre än vad ja hade förväntat mig, men av någon konstig anledning så lyckas jag få ihop nånting så här sista dagen. I vanliga fall brukar de stå still!

Förövrigt så bär de iväg imorgon. Känner mig inte så taggad än faktiskt, men de lär jue komma. Ska ta tag i packningen imorgon, för ikväll ska jag skriva klart hemtentan, träna och se på Paradise Hotel. Till helgen så ska vi se om de är någon som stirra jävel - eller vad tror du Lollo? ;)


/enbjorn 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan tacka mig senare för hjälpen :P

2010-01-12 @ 19:15:28
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0