Home sweet Skellefteå!

Mycket trevlig och händelserik helg i Sthlm! Resan har varit obeskrivlig och om jag ska vara ärlig har den också varit lite skum - fast på ett bra sätt.

Den var helt enkelt grym, kan inte säga så mycket mer än så, och med det så skulle jag vilja ta ett brejk från bloggandet. Frågan om När jag kommer tillbaka är fortfarande oklar - det kan lika väl bli imorgon som om en månad - men ett som är säkert är att jag kommer tillbaka.


Alla har vi vår egen lilla inspirationkälla...

Nu gäller det bara att hitta tillbaka till min!


/enbjorn


Kommentarer
Postat av: elina

minns att du ringde ihelgen men ja minns fasen int va du sa fören ja läste ett sms du skickat, såg du fronda eller? ;)

2010-01-20 @ 19:04:14
URL: http://enfiskelina.blogg.se/
Postat av: Syster

jag kan vara din inspirationskälla.... :)

2010-01-20 @ 21:27:35
Postat av: syster

jag kan vara din inspirationskälla.... :)

2010-01-20 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0