Jag har snyltat kakor och ändå är jag inte mätt...

Nue har jag sett hockey, men tillslut blev jag så less så jag gick min väg...

Dagens händelser:
NADA = Skööööönt!!

Har bara njutit av att vara hemma än så länge, men de finns fortfarande en del att göra. Det ryktas om hotellet i Lycksele nu på lördag, men jag har bestämt mig för att spara pengar (trots att inträdet kostar endast 25 kr!!!!). Istället ska jag vara hemma med familjen (dvs. det som finns kvar av familjen nu vid juletiderna) och mysa framför tvn med en film och nå gott. Kan inte bli bättre!!


Morgondagens planer:
- Skriva hemtenta
- Va med Jannike
- Träna


Du får helt enkelt se till att förgylla min dag :)


/enbjorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0