meet me halfway

Vaknade halv 10 men gick och la mig sen igen och vaknade 13. Hur mycket kan man egentligen sova när man är sjuk? Har idag bara legat i sängen sett sverigematchen i fotboll och sen även sett hope for haiti now. Jäklar vad duktiga artister det finns egentligen. Sen måste jag faktikst erkänna att justin timberlake gjorde en riktigt bra version av halleluja.( De som känner mig väl, vet att jag inte är något stor fan av denna killen).
Så jag har ungefär inte rört en fena. Det är först nu jag har vaknat till liv. Ikväll blir det tacos till middag med pappa och kanske mamma? Hon mår sämre idag än igår.. Sen beger jag mig nog mot msh med lite klassisar och hänger där=) Lugn och skön lördag, men skulle som inte klara något annat..

Hare / ett emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0