mensträsk, är tydlingen ett ställe som inget vet vars det finns. Eller kankse maleeens dejt i fjällen?

somnade som en stock igår, och låg i sängen till 3. (BRA JOBBAT EMOS).
Tog mig en nära dödenupplevelse när jag skulle gå till camme. Käkade även subway macka där, som aldrig har smakat godare. Sen for vi till cammes moster och uppvaktade henne på födelsedagen. Har även fått klartecken att hon har nog den sjukaste släkten. När hennes morfar kan berätta varenda liten detalj ur PH, och andra sjuka saker som man inte ska nämna här. Så har jag konstaterat att man får sig verkligen ett gott skratt!
Sen blev de mys med maja och camme hemma hos mig, där även dom kan hitta på de sjukaste saker som tex spela in en porrfilm med mina gosedjur.................
Har nyss haft en underlig konverations med några ur gänget där det kommer fram ett och annat. Men en grej blev då bestämt att imorgon är det lunch på stan med tjejerna. Sen ska jag hem och försöka plugga och plocka upp min väska från hemavan.

sov gott
/ett emoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0