Någonting som egentligen ska vara så roligt/fantastisk/underbart är nu mera en klump imagen och ger en bara allmänt jävla ångest.

Det här med feber, och hosta och ont ihalsen är verkligen ingenting för mig. Nu har jag ändå en lättare sjuka men jag är nog den sämsta människan på att vara sjuk. Blir så otroligt rastlös.... Sen går jag och är livrädd att jag ska få samma sjukdom som förra året den här tidpunkten när jag var hemma från skolan i 3 veckor. Det är verkligen inga trevlig minnen, jag hade verkligen nått botten då och trodde de var slutet.
Sen undrar jag om man blir typ överkänslig när man har feber? Slut pratat om sjukdommar.
Igår knarkade jag ner mig med ipren och for en snabbis till moa, för där bjöds det på 18års fika och tjejmys. Men jag var så osocial och febern tog över så jag for nästan lika fort som jag kom.
Idag har det också blivit hemmavid, har även varit nå fjärrvärmegubbe här.. Att man aldrig slipper de jävlarna!
Nej nu ska jag kura ihop mig och se lite oth.

Sen får vi hoppas på att linn återvänder snart, jag om någon vet hur det känns att ibland måste man lägga bloggen lite åt sidan. Men hoppas det inte blir för lång bloggpaus!

Hare /ett emo

Sen måste jag ge en stor eloge till den här bruden, måste nog vara den klockrenaste brud jag känner! Inatt 02:10 ringer hon och berättar hennes livshistoria. Tror aldrig jag kommer sluta skratta åt denna brud!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack emma!! Men bara för att jag är så himla kul, ball, rolig, fin osv. Måste du inte alltid lägga ut dom fulaste bilder på mig som finns. Folk kan ju faktiskt få fel uppfattning..

2010-01-21 @ 23:14:19
URL: http://eydaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0