Nyår är förbi och vi välkomnar år 2010

Idag är det den 1 januari, 2010. Som jag brukar säga så rusar tiden bara förbi, och det stämmer. Innan vi for till våran goa buffé så var det år 2009 och sen sa de bara vips, och tolv slaget var förbi. Om ett år är jag förmodligen arbetslös och har ingen aning om vad jag ska göra. Men nu ska vi inte blicka så himla långt framåt utan istället tycker jag att vi går igenom jag och Annas Nyårskväll som vi uppfattade den.

Kvällens kille/killar: Bröderna Forsgren
Kvällens sötaste: David
Kvällens snyggaste: Anna och jag!
Kvällens replik: "Du får ta mig för en tia om du vill"
Kvällens äckligaste: Upp med kjolen och försöka sig på härligheten
Kvällens händelse: Få handen lagd på magen och får höra "Du kommer inte bli besviken"
Kvällens drygaste: ?
Kvällens roligaste: Jonte
Kvällens "oh no": Elvispen
Kvällens skönaste: Stulen tavla som får följa med från Tärna hotellet, till Hemavan hotellet och sedan tillbaka där den hörde hemma.
Kvällens upplevelse: Hjälpa till att knuffa på en fastnad bil

Beskrivningar och frågan om vem som va med om vad får ni antingen gissa er fram till eller fråga er vidare.


Vi har sagt tillräckligt


/enbjorn


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan, jag älskare! Jag vill uppleva det igen! :)

2010-01-01 @ 20:18:59
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0