Tillbaka till den verkLIGA LIVET, MEN ÄNDÅ GANSKA SKÖNT ATT BÖRJA EN MÅNDAG MED RUTINER

Jag skämms nästan över mig själv att det finns så många löften och måsten som jag lovade mig själv att göra under lovet. Tror ärligt talat jag inte har utfört någonting som jag lovat mig själv. Men på något sett kan jag inte mer än att le för de som känner mig vet att det är emma lindström i ett nötskal. Måste först säga att det har nog varit mitt bästa jullov på länge. Tror aldrig jag har hunnit med att göra och träffa så många människor på ett lov.
Så jag kan inte annat än vara nöjd!
Idag var då dagen tillbaka till verkligenheten måndag 2010. Började med svenska, men sen flippade magen ur så det var bara att fara hem ta sig en tablett och lägga sig. Kom tillbaka lagomt till lunchen och sen var det mentorstid där vi fick reda på att agnes har lämnat oss för jobb i umeå. Känns ju sådääääär....
Sen gjorde jag lite ärenden på stan och sen träffade jag linn för att vara stöd för hennes mobilköp.
Nu sitter jag svettig och äcklig efter en fotbollsträning. Kunde inte annat än le när jag och alicia flåsade som några flodhästar på uppvärmningen. Men nu är vi på G ;)
Nu ska jag dressa om och fara och lira bandy med gubbarna> träningsvärk imorgon du är verkligen inte välkommen.

ADiOs AMIGOS
/e


Kommentarer
Postat av: Anonym

VI flåsade? Hehe tala för dig själv

2010-01-12 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0