jag låg i söndags och grät och lovade mig själv att jag ska aldrig må så här dåligt pga att vara bakis

Fredag:
Pizza med Linn och Anton, sen vidare till lovisa förfest. Där enbjornochettemo tog hem kubbspelandet.
Vidare sen till statsfesten där det blev att hänga mest på Johanna på Kullen. Sen hem till Klostergatan för efterfest. Där det blev stora diskutioner om att man inte får göra slalombackar i osten (?)
Vid 0500 var väl alla i sängs.

Lördag:
Uppstigning vid 1300, bakismat på Sibylla. Sen for jag till Bygdeträskliden för att äta röktabborre!
Sen skynda sig till stan och till Lovägen för förfest där. Sen kom vi på dumma iden att ha cykel tävling ner för Lejonströmsbacken där jag låg i ledningen men Patrik kom i kapp och valde att sparka på min cykel och hade väl inte bästa balanssinnet och stupade rakt ner i backen. Väl i stan fick jag sitta och hänga på första hjälpen i cirka 30min. Där jag fick ett stort plåster och sen vare bara vidare till Johanna på Kullen för att träffa upp ännu mer folk. vid 0200 hade jag gjort mitt på statsfesten och gick hem och slocknade som en gris.

Söndag:
Mådde verkligen som man förtjänade, ångest och illamående och rörde mig inte ur sängen förren 1900.
Såg iaf VM-finalen, som var värsta grismatchen sen somnade jag som en stock.

Måndag: Idag gick jobbet tugnt 30grader i skuggan, kallsvettades som tusan. Sen sov jag ett tag, sen gjorde vi jätte goda mackor till middag. For sedan vidare till Falkträsket och hängde ett tag.
Nu har iaf Anton nyss klippt gräset och jag har städat bort lite efter helgens bravader.
Var en skit kul helg! Men orkar inte lägga upp några bilder nu.
Kommer sedan.

Adios
/ett emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0