Jag längtar verkligen tillbaka till Alanya

Jag saknar värmen.


Jag saknar att få ligga på luftmadrass ute på havet.


Jag saknar alla våra namngivande. 


Jag saknar våra förfester på balkongen (i underkläder).


Jag saknar inte så mycket the doors (mycket varmt och äckligt).


Jag saknar alla våra rumbyten.
1


2



3



Jag saknar alla våra drinkar och alla våra servitörer.




Jag saknar "hoppa hoppa lilla loppa" och "herregoood".


Jag saknar skratten.


Jag saknar att få komma hem brun (och riktigt slitna!!).


Jag saknar resan som jag gjorde tillsammans med mina underbara brudar.


förfest på balkong
med en massa sång
lite öl och sprit
och barkilarna tittar hit
femte dagen på plats
åh vad jag saknar mats?
va,va eller va?
är klockan bara elva?
day and night
vi chillar inte med cola light
bad,sol och båt idag
och vår drink är ej svag
snart i taxi till hamnen vi drar
där träffar vi vårt turkförsvar
dansa hela natten lång
nej, nu stämmer vi upp i sång!


Tack :)

/enbjorn

Kommentarer
Postat av: maleeen

thailand/kanarieöarna i jul när du gått ut skolan ;)? kan behövas i decembermörkret ;)

2010-08-01 @ 18:40:03
URL: http://malinholmst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0