Beslutsångest? Ojaaaaa

Som jag har sagt förut, "beslut är inte min bästa vän" och än en gång är jag tvungen att bemästra den. Nu är det dock den sortens beslut då man vill så gärna göra A men man känner att B är något jag bör göra. Än hur mycket jag vill A och försöker hitta förklaringar till varför just de beslutet skulle vara bäst så finner jag mig alltid i att B skulle nog trots allt vara lite mer rättvist.

Någon gång kanske jag ska vara lite mer självisk och tänka lite mera på vad jag vill? Någon gång kanske jag ska glömma vad alla andra tycker och istället ta konsekvenserna som kan följa med? Någon gång kanske är idag, och det kanske är just idag jag ska hålla mig till A?

Som sagt, beslut är inte min bästa vän...


(OBS! De är inte så allvarligt som de låter :))

/enbjorn


Kommentarer
Postat av: piggy

du ska till AH på midsommar!!

2010-06-16 @ 22:27:49
Postat av: Läsare

ska du dejta ;) ?

2010-06-16 @ 23:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0