du är du och jag är fortfarande jag, vad är det då som fattas?

Fredag: Städade stugan och for hem till stan. Käkade middag med familjen och sen for jag till ellen och hängde där ett tag. Sen blev det film hos erik där även pontus var. Sen blev det en tidig kväll.

Lördag: Gick på stan en sväng, köpta lite grejor på rean. Lunch på subway och sen var kortet rensat.
Vidare sen till Boström där det blev kaffedrickande lite tvtittande. Käk på klostergatan. Sen var det fest hos simme men jag for sedan vidare till Björn på hans inflyttningsfest. Sen tillbaka till Simme och sen for jag hem.

Söndag: Idag har det verkligen varit en bakis söndag fast jag inte änns drack igår. Har typ bara sovit, sett lite tv och fixat matlådor. Nu ska jag hoppa i säng för väckarn står på 0600 för imorgon börjar jag jobba.

AIdOS!
/ett emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0