Underbart!!

Kvällen har varit helt underbar! Kom hem och mest tog de lugnt innan jag skulle bege mig mot träningen. Lisa hade tipsat om boxing så jag och hon hade planerat att träna tillsammans, men motvind och uppförsbacke är inget att rekomendera när man åker inlines och har brottom. Så jag kom lite sent, men vad gör de om 100 år?

Åter till saken... Därefter tog jag mitt rubb och stubb och gled hemåt. Så nyss har jag avnjutit en god räkmacka och ska snart dra mig mot duschen. Undra om man kom va nå mör imorgon?

Sedan måste jag även gratulera emoos´s Anton i efterskott! Hoppas du hade dig en bra födelsedaaaaag! :)

/enbjorn


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha hör ju att du blir en lätt match i badmintonen imorgon ;)

2010-06-23 @ 22:51:45
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0