vet inte vad jag ska säga, men det skrämmer mig frukansvärt mycket att misslyckas ännu en gång i livet

HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ!

sämst uppdatering igen, MEN JAG HAR INTE TID ATT SITTA VID DATRON!
Känns som den här veckan är verkligen stress veckan... men det känns så skönt med grekland på lördag och få vila upp sig lite! Idag har det inte hänt så mycket, eller fick bräna min skål med färg och den blev som ful/fin.
Mamma fick den så jag inte behöver ha den skräpandes i mitt rum.
Annars då? Typ inget... Försov mig i morse, det var inte okej... Sen fick vi se bildspelet från vougga var inte med på någon bild, kankse lika bra med min röda fejja som jag hade ;) Sen bästa kommentaren idag när mimmi hade betygsamtal med lärarna om friluftslivet. "Mimmi du verkar njuta av varenda liten sekund när vi är på utflykter"
Alla som känner mimmi vet att hon hatar friluftsutflykterna och hatar allt som har med frilufts att göra ;)
Nej nu ska jag plugga.

Adioosss
/ett emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0