det är onsdag, det är sportlov och man tar verkligen dagen som den kommer, och jag skulle inte kunna älska det mer

Igår blev det en efterlängtad och heldag på stan med millan. Men när kontot visade 29 kr efter några timmar gick jag gråtandes hem. Medans millan får leva på vatten för hon köpte för små jeans får jag leva på vatten för jag är pank.
Sen igår skrev jag på en massa papper på mitt nya jobb, fick nycklar i handen och var nöjd. Inte jätte bra betalt men skönt med en lite extra slant=)
Min frukost idag blev yogart,kött och bea-sås.
Får se vad som händer ikväll. Kankse vi ska dra ihop något gänget?
Nu ska jag iaf slå på musik i lägenheten och dunka sen tänkte jag försöka ta och diska men jag hittar inte diskmedlet?!?  Sen blir det nog mysfika med pappsen=)

Adiooosss
/ett emoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ha du fått jobb=)?

2010-03-12 @ 12:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0