Fredag var dagen och vad rör sig i mina tankar?

Idag fyller två kära vänner år.

Först och främst fyller Ida år, som förövrigt är nere i Sthlm tsm med b-rudarna. Jag kan inte annat än gissa att de blir en storslagen kväll! Grattis vännen

 


Sedan ska jag även passa på att gratta Morgis som också fyller 19 (glömde säga att Ida blir 19) och jag hoppas att även han får en fantastisk födelsedag! Grattis grabben

 



Vad rör sig i mina tankar då?

 

De är bara ett huller och buller just nu. Idag, fredag, är det inte bara några vänners födelsedag utan det är även den dag då man börjar inse att sista dagen på lovet är imorgon, sen är lovet i stort sätt över. Sportlovet är den veckan då man brukar göra saker. Jag må säga att jag har gjort en hel del, men trots det känns det som att jag inte har åstadkommit så mycket.


Jag vet inte, men ibland är det bara så att tiden inte räcker till...


/enbjorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0