God morgon

Man vaknar mer ett leende på läpparna för man vaknar inte av väckarn utan man vaknar av att det är så ljust i rummet.
I onsdags var jag med efterlängtade greklandsbudarna, blev lite snack om grekland. Men sen blev det en hel del annat snack också=)
Igår blev det en hel dag med pappa, vi var ute och övningskörde och det gick sämst. Det blev lunch på sibylla. Sen tog vi en promenix till Skekraft för jag skulle lämna in mitt CV för sommarjobb. Sen fortsatte vi vidare till stigs för fika med åke och larsa. Sen gick vi hem, vilade lite fixade ännu mer papper för mitt nya jobba, och på kvällen kom mina kusiner med föräldrar.
Idag for familjen lindström och jonsson till kåbdalis, och mina planer är att fara med jenny och jens till erikslid för att åka pulka och grilla korv. Kan nog inte bli annat än bra=)

Nu ska jag ta och klä mig och försöka få någonting i magen!

Adiosss

/ett emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0