I söndags var det 18 dagar kvar tills jag fyller 18 och fröken björnstad 19

Dåligt uppdatering fortfarande, men sitter ALDRIG vid datron.

Fredag: En väldigt trevlig kväll började hos alex, men for nästan lika fort vidare till steffani och cissi. Där det var ett gäng härliga brudar!

Lördag: Skulle ha blivit en helkväll med gänget, men när inte min mage var på samma humör blev det att bädda ner sig i soffan och ta det lugnt. Det blev inte bättre av att camilla ringer från umeå och man hör melissa sjunga.

Söndag: Blev det enbart en slöar dag, mötte upp erik på stan för lunch och fika.

Idag: Haft en vanlig skoldag, gjort bort första NP i engelska. Ikväll har jag iaf varit med min efterlängtade millis=)
Blev även klart att jag sticker till stockholm på fredag och det känns underbart!!!

Imorgon: Är det friluftsdag för ettorna på vitberget som vi har planerat. Får bara hoppas på bra väder!

Allt för mig, tack och bock!


GRATTIS TILL ELLEN PÅ SMÄLLEN SOM FYLLER 18 ÅR IDAG!
HOPPAS DU HAFT EN BRA FÖDELSDAG, OCH LYCKA TILL MED KÖRKORTET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0