jag ångrar mig,tycker inte alls om lördagar, den här lördagen har varit jätte tråkig.

Jag har lovat mig själv att jag ska göra klart en av alla skriv uppgifter ikväll, men just nu har jag hamnat i "skrivkramp" som duktiga författare brukar säga. Jag har haft en jätte tråkig lördagskväll (hör hur synd det är om mig). Just nu sitter jag och dricker ett glas jucie, och vill typ gå och lägga mig men jag har ju lovat mig själv att skriva klart den där förbannade satans skriv uppgiften. Kan väl även meddela att jag sett lite av blondinbellas och tyras talkshow, bara pinsamt om ni frågar mig. Kankse ännu mer pinsamt för mig för att jag erkänner att har sett det? Nej nu är det mycket tjoller prat, som det oftast blir när jag är trött och mina hjärnceller slutat fungerar. Frågan är om jag någonsin kommer att vara smart? Jag tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0