jag tycker inte om dessa människor som spelar ett fult spel och knivhugger en i ryggen.

Nu har jag just skickat in två svenska arbeten och ögonen är jätte tunga. Skulle egentligen har varit hos jenny ikväll med någa brudar men plugget satt stopp. Nu ska jag lägga mig och sova och imorgon taggar vi fredag, om det finns någon stackare därute som inte ska på station, open, eller hockeyn kan ju gärna få höra av sig! Men jag gissar att någon ska på någin av dessa trevligheter^^........................
Sen kan jag väl meddela att människor kan vara så sjukt fega ibland, så man bara vill spy! Men gör så, kan ju inte mer än annat bli arg sur och besviken.

GOD NATT
Ett emoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0