tagen från majas blogg=)

Berätta sju sanningar om dig själv:
- Jag kan bli sjukt tävlingsinriktad, måste alltid vara på samma lag som min kära vän Camilla. Brukar annars bli att vi slår ihjäl varandra.
- Jag har sett alla oth avsnitt.
- Kan ibland ha ganska svårt att stå på mig.
- Är världs sämst på att plugga.
- Älskar Tomas Ledin.
- Har världens minsta naglar, fula är dom också.
- Hatar ballonger.
sex sanningar om hur du var som liten:
- Jag såg ut som en pojke.
- Fet.
- "lillgammal".
- mammas flicka
- Älskade Jan johanssen låt "se på mig"

tre sanningar om mitt familjeliv:
- Är ensamt barn.
- Vi älskar att resa.
- Har alltid drömt om att ha en stora syster

tre sanningar om mitt vänskapsliv:
- Jag har världens finaste vänner.
- Jag har en bästa kompis som heter Camilla Lindström som jag har känt i 12 år.
- Jag har haft vänner som har stuckit mig i ryggen.

två sanningar om min personlighet:
- Jag är väldigt omtänksam.
- Jag kan vara svår att lära känna från en början.

/Ett emoooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0