torsdaaaag

Hur skönt är det inte att börja 14:20 och sluta en timma senare? Jo underbart skönt.
Pappa hämtade mig vid 10 och då for vi mot boliden hållet. Vi passade även på att fara till stickans jobb och sen blev det lunch i boliden. Nu sitter jag i soffan och degar. Vet ni idag ska jag på anställningsintervju. Jag är typ nervös? Det gäller väl bara att vara sig själv.
Sen leos igår var riktigt ballt!! Önskar bara att man var 5 igen och kunde utnjutta leos till max.
Nej nu ska jag ta en powernap och sen dra mig mot skolan och sen stan.

Adiosss=)

/ett emo


hahaha fan så små vi såg ut


Kommentarer
Postat av: liss

det här var det roligaste/fulaste/knasigaste/märkligaste/vidrigaste/hemskaste jag sett....

2010-03-04 @ 13:33:29
URL: http://lissej.blogg,se
Postat av: soffe

VEMS BADRUM???????

2010-03-06 @ 18:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0