hej hej hemskt mycket hej

Att jag knappt kommer ihåg lösenordet på bloggen  då äre illa!
Ber ännu en gång om ursäkt för en kassuppdatering. Men har som inte tid, att sitta vid dattan!

Har iaf hängt med syrran ikväll, vi kikade in gamla turkiet bilder från förra gången vi var utomlands tillsammans. Om en vecka och två dagar sticker vi faktiskt. U N D E R B A R T!!!
Imorgon vare tänkt att jag skulle färga håret men allting sket sig så nu får jag vara svarthårig hela sommaren.
(Grattis till alla som ska umgås med mig).........
Nej nu ska jag krypa ner i sängen och försöka göra en tidig kväll. Imorgon har jag sovmorgon till 12:40 och hade tänkt försöka göra någonting vettigt av denna tid.

Sovgott!
/ett emo

PAX BAKSÄTET MED MALIN PÅ SÖNDAG!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

malin är redan paxad av mig ;) hahah

2010-05-27 @ 15:51:03
URL: http://lovisabr.blogg.se/
Postat av: maleeen

HAHAH men tjejer, jag är inte omöjlig, BÅDA FÅR SITTA MED MIG :D

2010-05-27 @ 16:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0