Jag är inte långsint jag behöver bara få lugna ner känslorna lite

hahaha helt sjuk så länge sen det jag skrev på denna blogg. Men jag har verkligen inte tid att sitta vid datron och bara nörda. Nu kan jag inte skylla på att jag ska ta studenten och balen...... Det får vänta ett år till. Det är bara mycket på andra håll och kanter!
Allafall allting är bra med mig, är väl två ganska tuffa veckor kvar i skolan och det har blivit ganska mycket kvällspluggning som jag nästan aldrig brukar göra. Men det är inte länge kvar nu tills jag sticker med syrran till GREKLAND och det känns underbart!
Idag har vi varit på Dags gård, djuren var mysiga speciellet lammen =)
Nej nu ska jag gå och sova.

/Ett emoo

Du min vän, jag saknar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0