Nu är de mycket att tänka på

Dagen har spenderats ute i det vackra vädret, men trots det så har jag typ inte fått nå färg. Lite besviken faktiskt...

Ikväll däremot så kommer jag inleda första serven i volleyboll för iår och jag taggar redan till tusen! Kommer även bjudas på lite grillning och goa skratt.

De gillas starkt :)


Och som rubriken säger så är de ganska mkt att tänka på nu. Imorgon kommer dagen ocskå att vara fullspäckad och på söndag tänkte jag ägna dagen åt att städa, slutföra geografin och börja med lite förberedelser inför balen. Det börjar ju närma sig nu och jag har inte fått någon klänning än. Känner irritationen börja komma...

Sen så har vi ju inte fixat nå inför studenten än, men om jag ska vara ärlig så är jag inte förvånad över de. Det är SPID3b i ett nötskal!

Men jag håller mig till mitt nya motto:
Allting löser sig

Ante och jag från fjolårets bal


/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Fellan

japp allt löser sig!! =D

2010-05-21 @ 17:55:47
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0