Vuoggatjolme och andra trevligheter

"Borta bra men hemma bäst"
Det är ju så man brukar säga och kunde väl inte mer än instämma när bussen anlände tordagkväll på skolan.
Vet inte hur jag ska beskriva hur Vuoggatjolmen har varit. Det var ett rent helvette att bestiga björntoppen och även ett helvette på vägen ner. Men kan väl inte vara mer än nöjd nu så här i efterhand men tror inget jag skulle göra igen. Bott i världens lyxstuga med världens goaste människor! Sen har vi haft jätte bra väder så man har fått sig lite färg i facet!

Ifredags blev det den vanliga fredagstacos och sen blev det simme och sen blev det en impuls på calles och olles.
Igår blev det grillat hos Anders för att fira hans födelsedag. Alla satt och drack rödvin till maten förutom jag som drack "tjollerdricka" som dom så fint kallade det. Sen blev det även där impuls på station och måste nog erkänna att det var nog bästa gången på station!! 18 suger på station (bara så alla vet)
Ikväll har jag käkat grillat, skrivit tidsrapport, jobbat och nu ska jag sätta mig och plugga.

Nu har ni fått en liten snabb uppdatering!
ADIOS!
/ett emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0