heeej

skit dålig uppdatering som vanligt!
MEN VA
jag har ju haft magförgiftning när jag har varit ledig det är minde niceeeeee
typ haft kryptonit ont i skallen jämt och ständigt i en vecka
men i helgen var det trevligt
fredags kom E&E på middag det blev grekiskpyttipanna
sen utgång, typ calles. Sen blev jag bjuden på fest nästa helg
av simpe (hoppas han håller vad han lovar)
Jens är fredsmäklare när anton försöker spela svartis
lördag blev det bio himlen är oskyldigt blå
igår blev det fika på rosgatan
sen middag på kloster.
Sen vill jag bara säga
till dig jenny
jag saknar min lilla extra mamma =)
Hoppas vi styr både fest och myskväll i källaren när du kommer hem.

Sen har jag inte så mycket mer att säga
än att jag måste nog springa till svenska lektionen nu!
ADIOSSS
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0