hej hej hej

Fredag den 29 hade vi avskedsfest för Jenny hos Malin. Riktigt trevligt att träffa hela gänget igen. Speciellet simpe och jens för lite sjukt nog har jag inte träffat dom sen vi lämnade Luleås flygplats. En riktigt bra förfest och sen skulle vi vidare till S8. Jag och malin och en av simons vänner kom sist på plats till S8 och kön var det värsta jag sett. Lämnar malin för att försöka smita in på ett annat ställe gick så där. Malin var borta och jag ensam kvar utan batteri på mobilen. Bestämmer mig för att skita i hela grejen att försöka ta mig in på station och går till calles där jag är ända 92: an. Sätter mig vid baren (de brukar ju göra så på film) Köper mig en öl och efter 15 min har tre 30åringar försökt ragga upp mig........ Som tur var kom Anton och Bosse och rädda mig. Fick lite för mycket att det goda, och jag har börjat inse att jag kan dra väldigt många egna slutsatser när jag är full. Satt och sa till en kille "DU ÄR ETT JÄVLA SVIN, PRECIS SOM DIN BROR". När jag inte änns kände killen... Skämshatten på mig dagen efter.

Lördag den 30 blev det parmiddag hos grannarna evelina och erik åt jättegod mat och sen blev det lite vin och ozou. Gammal som jag är styrde jag att vi skulle fara på taste senare på kvällen för att se ett liveband och hänga med 40+. Men när vi kollade på internet hade de ställt in...... Så det blev en sväng på mollys där de var zero med folk...... Men det blev kul ändå!

Sen blev det novemberlov började veckan med att fara med pappa till burträsk för att hälsa på farmor och sen faster. Tisdag och halva dagen onsdag hoppade jag in och jobbade på skekraft. Han även med att jobba lite mer projektarbete med Ellen. Tordag for vi till efterlängtade stockholm och det har varit jätte mysigt att vara där!

Nu sitter jag på FotoA, sen svenska och mentorstid sen slutar jag. Tisdag och onsdag är jag ledigt SKÖNT!!

HEJDÅ!
/ett emo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0