3 dagar och 9 timmar sedan denna blogg blev uppdaterad..

Skit kass uppdatering på denna blogg just nu.
Kanske för att Linn är i Rumäninen och får någon farlig sjukdom eller som soffe fick- LÖS!
Eller för att jag har inte haft tid att blogga.

Hur som helst, så tycker jag det är dags att Linn her sig hem på svensk mark iaf så man kan ringa sin efterlängade tjej! Men man vet aldrig, hon kankse har hitta en snygg rumänie där och blev tok kär och bestämde sig för att stanna? Eller så kankse det blir så att vi springer på varandra på stockholms gator. För det är ju exakt en vecka kvar nu tills jag sticker till Stockholm, och det känns faktiskt GULD! Och om jag har fattat det rätt så ska Linn också vara i Stockholm då. Sen ska ju även en nybliven 18åring också hänga i Stockholm samma helg.

Imorgon är det fredag och ett stort religions prov nalkas, och här sitter jag och har ångest. Vet ju redan nu att ett IG väntar. Det blir ju alltid så, så varför skulle trenden brytas? Dålig inställning vet jag att ni sitter och tänker nu, men själv skulle jag säga att det känns inte så motiverande att försöka när man misslyckas hela tiden.

På kvällen ska jag hur som helst dränka mina sorger i alkohol, nej så farligt är det inte som det låter det står fest på schemat! Ska bege mig mot Sunnanå och ha avskedsfest för Jenny som sticker till Norge. Får se sen om det blir utgång på S8.

På lördag var planerna halloweenparty med tydligen sket det sig med lokal? Var ju lite små negg från början, men nu kändes det lite tråkigt att det inte blev av. Nu ska jag gräva ner mig i religions böckerna igen och sen sticka och jobba.

Ciao
/ett emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0