allt rullar väl på som det ska, kompis det går bra. Men kompis säg mig när ska allting bli enkelt?

Halloj!!

As dålig uppdatering av mig, men har som inte tid att sitta vid dattan när jag är hemma, så fotoA lektionen får ta skada hihihi. Har iaf haft en kanon bra helg!

Fredag: Gomiddag sen vidare till ladan för att se lejon-kaif med några grabbar. Sen hem för att mysa ner sig framför tvn och se lite doobidoo, idol och robinson.

Lördag: Såg hockey hos Ellen sen hem för att göra sig klar, väl hemma så är jag utelåst. Sitter och surar i bilen för jag är världens klantigaste. Stress äta, hämta Ellen och Mimmi sen vidare till Nyhamn för att fira Soffe som fyllt 18år. Alkohol, tårta och en massa trevligheter. In till stan för lite utgång på CV. Fyllemat på kungsgrillen och sen hem och sova.

Söndag: Längesen jag mådde så bra efter en kväll med alkohol. Hämtade syster vid 15 för att fara till ladan och se Grease som var skit bra! Förutom att ungen som satt bakom mig satt och sparkade och luggade mig......
På kvällen fick jag vuxenpoäng, stopp i avloppet så då fick jag leka rörmockare och fixade det galant!

Måndag: Vanlig skola, mys fika med pappa. Middag på morön vidare till tandläkare INGA HÅL!

allt för mig adiooosss
/emooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0