Ibland kanske det är så att en främling måste fråga hur man mår, när man egentligen inte själv vet hur man mår.

Igår var jag och ellen duktiga och jobbade lite mer projektarbetet det kommer bli super spännande! Sen satt jag kvar på skolan till 17:00 och gjorde klart lite skolarbeten. åt världens godaste kebab till middag. Ringde och grattade farmor på födelsdagen. Det värmde i mitt hjärta när hon sa att hon hade haft en jättebra dag, frågan är bara hur länge hon kommer att minnas den dagen? På kvällen hade jag kör min lärare frågade om jag var stressad, konstigt hur en främling kan se på en annan främling hur man mår. Idag har jag varit hos läkaren igen, gick helt okej. Snart ska jag fara och skjutsa familjen till bergsbyn och för mig blir det pizza och hockey på rosgatan =)

hejsvejsss
/E

en svarthårigt emo och ett stycke tjuvsara=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0