onsdag

Min svenska redovisning igår gick helt okej! Sen blev det att jag och anton drog i väg till piteå och käkade lunch och shoppade en del. Blev ganska många 100lappar som försvann, men det var saker som jag inte hittat i skellefteå.
Nu sitter jag och har en ginger lime i käften och den smakar skit, men kanske får mig att sluta. Jag ska nog försöka att sluta snart. Det är inte värt det.
Sen saknar jag gänget, hänga snart!?!?!
Är inte jätte glad för att det är blodpudding till lunch, vem uppfan blogpudding?!?!? Typ emil i lönebergas mamma?
Dom äter ju såna där konstiga saker.
Imorgon ska jag nog käka lunch med en efterlängtad kompis vars namn är niklas. Han hade nog dåligt samvete att han inte hört av sig på ett bra tag. Så vi bestämmta att vi ska käka lunch tsm imorgon vi båda äter ju hur mycket som helst och äta är väl vårat intresse, typ det ända vi gör när vi hänger. Men det gör mig inget för vi är goda vänner ändå.
Nu blev det en massa flummmmmmm
hejdå
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0