hahah får gratulera till oscar som äntligen hittat denna blogg efter cirka 2 års letande!?!?

Idag hade vi skolfoto och jag såg ut som skit. Lite små roligt var det att C:arna kom finklädda medan resten av oss hade liggunderlag,sovsäck och mössa på oss.
Sen efter skolan for jag och Ep på Waynes för fika och prat om projektarbetet, känns verkligen som det börjat ta fart nu. Har just skrivit första loggboken.

Sen efter stan fick jag självklart återfall i huvudvärken, mums vad jag älskar huvudvärk.....
Nu ska jag gå och diska och göra något bra. Ikväll blir det mys med jenny och kanske några fler för att kolla på greklandsbilder =)
Sen kanske jag måste fara hem en snabbis och krama familjen för ikväll kommer de hem från Grekland.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0