hej alla filurar

HEEEJ MINNS NI MiG?!?!?!?

Mitt namn är emma och jag är också med och driver denna blogg.
Iaf så lever jag efter greklandsresan, efter 14 timmars försening så återfann jag mig på svenskmark på söndag morgon. Vi har iaf haft det KANON BRA! Orkar inte berätta hela storyman men tänkte nu vet ni att jag lever.

Har gått två mån,tisdag i skola sen blev jag sjuuuuuuk. Så jag har varit sängliggandes. Men ikväll har det varti fotbollstittande med camilla,erik och anton i ny läggaaaan. Mycket behövligt fredagkväll. Älskar även att tjej_snart_fyller_18 såg matchen live och säger henke lundberg åt henrik larsson är kung ikväll, fast han lagt av i landslaget. Goa blonda svenska flickaa!!

Allt för mig denna kväll.

Adios=)
/ett emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0