tisdag

Igår fick jag världens gulligaste sms av mina fjällsgetter som är och traskar i bergen i spöregn, på bilden försöka det iaf smajla upp sig så mycket som möjligt och visa god min :) Känns jäkligt trist att missa det, men jag måste försöka bli frisk.

Igår var jag iaf hos cityläkarna och tog lite prover och ska dit imorgon igen. Lite sjukt mina vänner men emma lindström kunde inte presetera när det gällde i kissning, så jag måste försöka göra ett nytt försök imorgon....
Tur iaf att jag hade ellen som följde mig som stöd och chaffis tacktack!♥

Idag var det vanlig skoldag, så jag slutade vid ett. Nu har jag suttit och försökt plugga lite nk. Så nu ska jag pallra mig på jobbet och jobba någon timma sen ska jag på kloster och gosa mina päron. Tror även ett litet hmpaket kan vänta på mig där hihihi.

Grattis även till msh som tog körkortet=)

Hejdå
/ee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0