eee

Hej hej!

Oj dagarna bara rullar förbi!
Man har både hunnit fylla år och fått påsklov.

Blev iaf en riktigt bra födelsdag med fina presenter,god mat och trevligt sällskap så jag var super nöjd!
Lördagen så blev det att testa lite klänningar och sen på kvällen testa olika modeller, sen bakade jag tårta och bara myste med familjen.
Idag steg jag upp i tid, pappa kom och hämtade mig och så for vi till farmor och hälsade på. Där kära faster var med trollungarna =) Sen har jag suttit och skrivit på religionen så jag har känt mig duktig idag!
Hade önskat att det inte hade blåst så mycket nu ikväll, hade gärna tagit en långprommis men det får bli en annan dag.

Nu vet ni att jag lever iaf!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0