huvudstaden

Dagarna bara rullar förbi!
Igår var jag på anställningsintervju, det gick jättebra! Velade lite men sen bestämde jag mig och jag har nu fått sommarjobb och det känns jättebra! Ett problem mindre att oroa sig över så det känns superskönt!
Pratade sen lite med Frida i telefonen och sen följde jag hon och Oliver till boda ett tag. Riktigt trevligt!
På kvällen jobbade jag lite sen gick jag över till min fina granne med lite tårta och satt där och myste ett tag!

Idag har jag käkat lunch med mamma sen har jag varit med erik. Hjälpte han att hitta en soffa som han köpte sen blev det lite fika och lite andra små ärenden. Ikväll har vi ätit middag hos Sara och Anders sen hem till kloster för att hämta resväskan. Nu sitter jag och skriver ihop lite Religion. Sen efter BB blir det att packa för imorgon rullar bilen klockan 8 mot huvudstaden och det känns jätteskönt att fara bort ett tag och vila upp sig lite!

Nu ska jag fortsätta skriva på religionen!

Kramar!
/E

Min fina stjärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0