HOLA!!

Nu var jag här igen för att bara säga att jag lever och har det bra! Vi har varit och tittar runt om i Barceloneta idag och vi har insett hur fint vi bor och hur många smågator det finns. Riktigt roligt faktiskt :) Annars så har vi nu påbörjat en nyutbildning på jobbet så ännu en gång var det tillbaka till skolbänkarna igen med prov i slutet av veckan. Känns lite halvtungt, men vi kan ju inte heller stanna på KS hela tiden.

Nej, nu tänkte jag bjuda på lite bilder, allt från topp till tå, sen ska snorLisa få ta datorn. Men ännu en gång, ta hand om varandra tills vi hörs nästa gång!

Jag och Lisse utanför vårat framtida hus


Jag och Lisses egna park


Jag och Lisses egna hamn


Lisse och jag i våran nuvarande lägenhet


La familia!!


Lisse tjänar sig en extra slant och sjunger Singing in the rain på tunnelbanan


Några trevliga tjejor på jobbet (bilder från förfest i lördags)


Sameul, Lisse och jag dagen efter lördagen i en gigantisk spegel


Samuel med ett par FETA hörlurar


/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0