fredagsmyyysss

tackar lärarna att de hade lite vett i skallen igår och ställde in isvaken -25 visade termometern i kåge.
Idag har det varit en riktigt skön dag. Fick höra på en föreläsning sen slutade vi!
Nu har jag suttit inne på bloglovin och hade 355 inlägg att läsa. Då förstår ni hur mycket jag sitter vid datorn just nu... Ikväll vankas det kinamat och hockey jag dissar station som alla andra gånger när alla ska ut.
Frågan är om det är något fel på mig? Jag tror verkligen det. Måste nog göra en hjärnrönken snart.
Nu ska jag gå och hämta lite julcola i frysen och sen mysa ner mig till OC som börjar om 10 min.

Imorgon vankas det städning för fulla muggar och byte av handtag av köksluckor!

/Ett emo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0