Hola! Me llamo Linn

Hola!

Det är i stort sätt det enda jag har lärt mig under min vistelse här i Barcelona. "Hola".... Säger det till allt och alla och är så stolt över mig själv. För att uppdatera läget lite så har vi det bra här. Det är varmt och skönt ute, inte alls som hemma i Sverige. Jobbet rullar på. Vi hade våra första samtal igår och jag hade min första sura kund idag. Jag kan lova er att jag skulle kunna göra en bok efter alla kommentarer man får på jobbet. Oerhört roligt måste jag säga :)

Annars då? Vi har inte hunnit göra så mycket än. Första veckan var en minimal sömn vecka. Vi stiger upp 6varje morgon för att åka till jobbet - som förövrigt börjar kl 8. Därefter jobbar vi till 2, vilket är den ultimata tidpunkten för att fara ut och springa vid stranden - som förövrigt endast ligger några få minuter bort från vår bostad. Våran lägenhet är inget att klaga på. Eller, jo... Den har sina brister, men den är bra över förväntningarna. Annars har dagarna inte bestått av så mycket. Man har inte haft orken till att göra så mycket, så vi har mest bara tagit det som allt har kommit.

Nu har jag fixat internet och skype, vilket innebär att alla ni andra också ska göra det!! Hoppas ni har det bra hemma i Sverige. Ska försöka vara bättre med uppdateringarna här på bloggen och lägga in lite roliga bilder, men det får komma när det kommer. Familjen (så som vi även kallar oss själva) har också startat en blogg tillsammans så håll ögonen öppna för då får ni höra deras synpunkter om Barcelona också :)

Saknar er ♥

/enbjorn


Kommentarer
Postat av: jennyfa

vad heter bloggen :)?

2011-01-11 @ 23:33:10
URL: http://jennyfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0