onsdag


Sitter på skolan och är så frukansvärt trött.
Har haft kassuppdatering på sistone och jenny sa åt mig på skarpen innan hon for att jag skulle skäpa mig.
Jag gav ett löfte som jag inte har hållit....
Hur som helst mycket har hänt men även så lite. Har haft halv åtta hos mig med brudarna som gick fint fint!
Jenny som varken äter tomater eller räkor gav det en chans och smakade och faktiskt åt och tyckte det var gått så då måste jag ju ha lyckats! 
 
Förra helgen fyllde mamma hela 45år då blev det gomiddag på kloster sen kom familjen lindström över på ett glas eller två. På lördagen blev det fest med massa brudar hos msh och sen olles som var mycket trevligt! Trevligare än på länge! Så jag var riktigt nöjd med helgen.

idag är det onsdag. Har lång dag och jag är så frukansvärt trött..... Jag och Philip ska leda gympalektion idag och vi har skridskor det ska bli intressant när knapt själv kan stå på skridskor... Sen lovar jag er gott folk då ska jag hem och sova för fulla muggar. Sen klockan 1900 så blir det sjunga för fulla muggar!

Lite kass uppdatering men bättre än ingenting!

Adiooos =)
/Ett emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0