03:27

Jag borde sova nu.
Men jag kan inte.
Det är så mycket som oroar mig just nu

Jag är rädd att mina handlingar blir fel
men jag tror att ibland tänker jag för
lite på mig själv.

borde kanske bli mer ego?
men då skulle jag inte vara jag.
för jag bryr mig om människorna i min närhet
än om de är i afrika

Sen mina tjejor
jag önskade att jag kunde ringa dem nu
bara prata av mig.
Bara få höra dem skratta.
en norgetjej ringde mig i veckan

jag blev så paff att jag nog inte fattade att det var hon
trodde först att det var någon idiotförsäljare.

och det här så kallade lovet
det har bestått av projektrapport inte mycket till lov
plus att man har en jäkla förkylning.

imorgon ska jag träffa min fina frida
det var längesen sist nu
sen hem till mamma
jag längtar efter hennes kramar

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0